aku probably akan off fesbuk, emel, ym dan blogging sehingga ahad ni..aku nak pergi bercuti, jauh bercutinya  dan cukup mendebarkan..rasanya inilah pertama kali aku nak pergi bercuti dan mengalami perasaan sebegini..huhu gerun pun ada seram pun ada risau pun ada takut pun ada suka pun ada..TAK NAK pun ada..haha tapi macamana sekalipun, aku harus kuat dan tabah untuk mengharungi percutian ini..

aku nak bercuti ke mana sampai ada perasaan yang macam2 ni? ke london? ke bali? ke jakarta? ke paris? ke aussie? ke denmark? ke genting? ke cameron? ke pulau langkawi? ke pulau tioman? erm....aku akan ke....
.
.
.
.
.
.
..
.
...
.
....
.
.....
.
......
.
.......
.
......
.
.....
.
....
.
..
.
.
.
.




sebenarnya....



aku akan bercuti ke rumah mertua..tak sampai 20 minit pun dari rumah aku ni..


date Friday, April 23, 2010

4 kisahadique.. to “Tiada..”

  1. nabilah_2908
    April 23, 2010 at 12:39 PM

    hehehe..ingtkn nk g jauh... :)

    slm kenal dari nabilah.. :)

    Reply
  1. AdIQuE
    April 23, 2010 at 12:43 PM

    hehe saspen..
    tapi seram ni...1st time nak bercuti2 ke rumah mertua.adakah akan didera? dipaksa masak? dipaksa membasuh baju? dipaksa membasuh rumah? huhu

    salam sayang utk nabilah =D

  1. AdIQuE
    April 23, 2010 at 1:15 PM

    jom kita berkemas!
    mama..tunggu menantu mama ni eh =) sok kita men masak2 tau..suka suka =D

  1. AdIQuE
    May 16, 2010 at 8:40 PM

    ni dajal mana plak ni?????

Leave a Reply: