seperti yang diberitahu semalam, arini nak stori mori pasal aku sekeluarga mengikuti rombongan meminang bagi pihak adik angkat aku..erm adik angkat ke? boleh la kot..sebab aku kenal budak debab ni sejak dari dia kecik sampai la dah nak jadi suami org dah dia duduk depan rumah aku je..sejak dari arwah maknya ada kami memang rapat dan arwah maknya sendiri kawan baek mak..selalu tolong mak dalam apa cara sekalipun sepanjang arwah masih hidup..dan rasanya dengan ikut rombongan meminang si budak debab ni terbalas la sikit jasa arwah maknya selama ni..pape pun, didoakan semoga arwah Cik Zah ditempatkan bersama muslimin muslimat yang diberkati Allah..amin 

entry kali ni nak buat entry bergambar je leh tak? sebabnya banyak tau gambarnya..lagipun cam biasalah aku ni hantu gigi bergambar..pantang nampak en.rizal pegang kamera,ada je aksi comel yg aku nak buat..haha dia bosan ke tak bosan pedulikan..lagipun dia kena layankan aje, sapa tak sayang isteri kan aku letak gambar banyak2 berserta caption sekali..so enJoice!

ni bersama ibu terChenta...tantek tak baju kitorang? erm ni beli di kedai yang sama, pattern yang sama, harga yang sama cuma warna saja yang berbeza..
ni aksi wajib sebelum nak keluar rumah..uishh mana boleh kalau keluar rumah selain nak baca ayat kursi kita tak bergambar..wajib ni tau    dan, sila abaikan segala lampu otoromen di atas dahi tu..penyeri tau tu..sila klik 'like' pada gambar di atas kalau anda suka

ni pulak aku bersama fatyen a.k.a puteri bongsu kesayangan kami..sama tak muka kitorang??

haa....ada juga gambar si photog ni kan..asik2 dia dok tembak kitorang, akhirnya dia menyelit gak..aku SUKA sangat gambar ni..tapi kalau en.rizal tu senyum nampak gigi, leh masuk contest ubat gigi kan

kami si cantik manis berlesung pipit mengangkat dulang hantaran..erm aku pegang set body care from Body Shop dan fatyen pulak pegang set make-up from Maybelline..tema turquoise..
ni pulak sesi bergambar..yg atas tu la bakal perantin perempuan..tantek sangat2, manis je aku tengok..meletop pun ye sebab busana dia mengalahkan orang nak bersanding..huhu dia pakai busana berwarna silver dan hand bouquet dia sangat comel..dan hand bouquet tu memang tak lepas dari tangan dia..kenapa?? lu pikirlah sendiri!

 orang lain tengah dok sibuk bergambar bersama bakal pengantin, aku macam biasa suka gak enteprem..masa ni aku dok bergambar dengan hantaran kedua belah pihak..adik fendy, mana coklat dalam hantaran tu? sikit tak bg kak own rasa tau   nasib baik kak own belum nak mengidam lagi, kalau tidak terkenang2 je..

couple of the year!! 

gara2 ayah pelik aku dan fatyen bergambar menyorok2, dia pun teringin gak dan inilah hasilnya..haha so sweet..!   


gambar atas dan tengah, fatyen serta mak bersama bakal perantin perempuan dan gambar bawah kami bersama2 bakal perantin perempuan dan bakal perantin lelaki..sedondonkan? dan selepas je tetamu balik, diorang berdua ni bergambar dekat taman...pre-wedding atau post-engagement ke aku pun tak sure...OMG..! kan baru bertunang dik...uisssh jgn over2 tau...masa panjang lagi   
DAN

gambar terakhir ini ditujukan kepada photog yang LOSER itu...!! 
watchout you loser..!! i still remember ur loser faces...!!

date Tuesday, April 20, 2010

2 kisahadique.. to “Majlis Pertunangan @Taman Imigresen, JB”

  1. zeiss
    December 21, 2010 at 6:13 AM

    bride to be ni nama dier noorsyaffarina bt abd aziz ke?

    Reply
  1. zeiss
    December 21, 2010 at 6:30 AM

    yup..thats she. :) alhamdulillah dier bahagia.i used to be closed to her family.especially her mother.betul ke dah arwah? T.T

    Reply

Leave a Reply: