baru semalam aku bagitahu kat Fatihah yang aku rindu sangat2 kat Alifah anak sedara aku yang jauh di mata tu..huhu tetiba je sebenarnya rasa rindu ni datang..aku terbayang2 je muka gembeng dia menangis meraung2 sebab kena tinggal dengan aku, ye la mama dengan papa dia pegi keje kan..tak pasal aku memalam dalam rumah kena pakai tudung..huhu anak sedara sapa la tu kan..tapi yang buat aku rasa sedih sangat2 bila sehari sebelum aku nak tinggalkan mereka di Cardiff tu, si Alifah tu leh baik mesra dengan aku, bila aku dokong pun dia relex je gelak ketawa suka2..grrr 2 minggu lebih aku dok sana dia tamau main2 dengan aku, aku dah nak balik baru dia nak eh...

dan aku suka sangat2 entry mySIL hari ni, sebab ada gambar anak sedara aku yang mentel tu..rindu aku datang lagi..tengok muka dia yang comot makan kek coklat buatkan hati aku sayu je..bilalah aku leh jumpa dak mentel ni lagi kan..aku berdoa agar along aku cepat2 balik la..dah tak sabar nak jumpa anak sedara aku yang comel macam sapa pun tatau..agak2 dia balik sini nanti dia sombong tak ek..dia kan anak cardiff :)

sangat comel kan budak mentel ni...hehe geram sangat2 sampai rasa cam nak cubit2 nak gigit2 dia tau..masa jumpa dia dulu aku lupa la dapat gigit dia banyak2 kali ke tak..hehe..walaupun aku dok citer pasal dak mentel ni je, aku tetap rindu pada dak 2 orang tu, caca dan yaya..tadi pun aku baru dok cakap2 dengan mak..tak sangka tahun ni si yaya tu nak masuk 5 tahun..ish rasa tak puas dulu dok main2 dengan dia masa dia baby2 tau..yang caca tu tak usah nak citer..dah besar panjang umur 7 tahun this year..macam en.tunang aku bgtau, sungguh cepat masa berlalukan..

date Sunday, January 17, 2010

0 kisahadique.. to “Rindu Datang Lagi..”

Leave a Reply: