inilah tugas baru aku di tempat kerja baru..'mereka ini' telah meletakkan kepercayaan kepada aku, dan aku telah dilantik sebagai RAJA yang berkuasa di dalam kelas..huhu kalau dulu, 'mereka itu' tak letak pun kepercayaan kepada aku..huhu sampai hatikan..siap bagitahu kat meeting aku ni tak layak jadi RAJA yang berkuasa di dalam kelas..aduyaii terlalu membezakan kasta la diorang ni..tak pe la, yang dah lepas biarkan berlalu..aku tak mati pun kalau 'mereka itu' nak membeza2kan aku dengan yang lain..urusan aku dengan 'mereka itu' dah selesai..!


kat atas ni SMM iaitu Sistem Maklumat Murid..setiap RAJA diwajibkan memasukkan sendiri maklumat2 pelajar di dalam kelas yang dia jadi RAJA tu..erm kalau dulu, 'mereka itu' hanya suruh orang lain kalau tak silap aku, tapi sekarang 'mereka ini' suruh RAJA..pada aku, biarlah RAJA yang masukkan segala maklumat ni semua, ye la..dia RAJA kan, so biarlah dia yang uruskan semua2..huhu nanti dia akan lebih mengenali 'anak2 singa' di bawah jajahannya..

'anak2 singa' aku semuanya ada 36, tapi aku baru buat 3 aje..huhu bila nak siap ni RAJA? sok semuanya dah nak kena submit tau..dah la hari ni hari bizi aku..uwaa aku dah mula stress...hehe


date Sunday, January 17, 2010

0 kisahadique.. to “Kerja yang Tidak Selesai”

Leave a Reply: