goodies for kiddos tak boleh dilupakan..walaupun mereka2 itu bakal mengecohkan suasana, tapi kehadiran mereka sangat2 dialu2kan sebagai penceria suasana..lari ke sana ke mari tu lumrah la kan, dah nama pun kiddos..lain la kalau mak apak, mak apak sedara, mak apak pengantin yg dok berlari ke hulu hilir, mestilah semua curiouskan...

anyway, thanx pada fatin, fatihah, farhan yg rajin mempacking segala candies ni..total semua ada 377 pcs..erm mudah2 cukuplah untuk semua kiddos yg datang menceriakan susasana tu ek..and also pada mak apak yg keluar duit beli segala sweetsss ni...thanx a lot..erm tunggu 2,3 minggu lagi eh.. (ada apa? JUZ WAIT N SEE...)

kisahadique : aku sangat kecil hati di pagi2 tahun baharu ni..baru aku tahu kerja aku selama ni tidak dihargai, dan aku tak sangat tak sangka, manusia yg selama ni aku hormat dia sebagai bos, sanggup menyeduk-meniru-mencilok-mengopy hasil kerja aku..haha manusia berhati firaun masih wujud lagi di zaman 2010 ni..lain kali dah tahu tak suka hasil kerja org lain, engkau buatlah sendiri..! aku tak tido malam 2,3 hari tau nak buat design tu..engkau senang2 je..

date Friday, January 1, 2010

0 kisahadique.. to “Persiapan #3 - Candies for Kiddos”

Leave a Reply: