sesapa yang belum dapat kad jemputan ni sila angkat tangan dan bagi alamat cepat2 sebelum kehabisan stok..kalau dah kehabisan stok, jangan sedih atau guling2 merajuk eh..aku dah tak mampu lagi nak pegi kedai dan tambah kad tau, cukuplah minggu lepas aku reorder 500pcs kad, menjadikannya 1200 + 500 pcs tau!! bajet untuk kad je dah banyak habis..nasib baik kahwen seumur hidup sekali...insya Allah..kalau setiap tahun kahwen, mahu tokei emas intan berlian pun bankrup tau..

sebenarnya niat di hati aku nak design2 sendiri kad jemputan ni..nak ada gambar muka sendiri atau nak ada gambar cincin masa merisik dan bertunang tu..erm ye la, kita merancang tapi Allah yang menentukan segala2nya..lain yang dirancang, lain pulak yang dapat..takpe la aku redha je..kad macamana mahal sekali pun, dah cukup jangka hayat dia nanti org buang gak kan?? so, pada kengkawan atau sedara mara yang dah dapat kad ni, jemputlah menghadirkan diri eh..tapi yang tak dapat pun, yang dah cakap mulut tu, hadirlah sama :)

date Tuesday, January 19, 2010

2 kisahadique.. to “Persiapan #9 - Kad Jemputan”

  1. adique
    January 20, 2010 at 12:22 AM

    kawan2, my frens...sila tinggalkan alamat utk mempercepatkan proses penghantaran kad jemputan ye :) erm tapi kawan2, my frens yang kenal la..yang tak kenal tu camne ek??

    Reply
  1. anie
    January 22, 2010 at 11:46 AM

    sy punye dah pos belum??hehe

    Reply

Leave a Reply: