Selamat Ulang Tahun en.tunang tersayang..since 12.22 a.m sampai 1.27 a.m kitorang dok bercakap kat tepon..ye la dah lama tak dapat cakap lama2 macam ni..tapi masalahnya bestday boy yang tepon aku, hehe gara2 aku tertido..kononnya saje nak kol dia lambat2, belakang kalu aku yang tertidur..hampeh tul..nasib baik en.tunang kol, kalau tidak mahu sok pagi baru aku wish bestday kat dia..sori :)

macam biasa, kalau bestday sesiapa pun mesti kita akan doakan untuk diorangkan..macam tu gak aku..aku doakan agar en.tunang sihat dan selamat dilindungi Allah, dijauhkan dari segala perkara2 yang tidak baik dan aku juga doakan agar segala impian dia selama ni menjadi kenyataan serta moga Allah mewahkan rezeki dia selama2nya..AMIN

kisahadique : alhamdullilah..semalam 13 Feb merupakan bulan ke-7 kami bertunang..aku berharap agar segala2nya, iaitu perancangan kami selama ni akan berjalan lancar tanpa sebarang musibah..insya Allah..aku berdoa agar Allah sentiasa bersama kami..sesungguhnya aku sangat2 bahagia dengan pertemuan indah antara aku dan en.tunang..

date Wednesday, January 13, 2010

1 kisahadique.. to “Happy Bestday to My Fiance..”

  1. Anonymous
    June 11, 2013 at 5:41 PM

    Yes! Finally something about paine's.

    Here is my homepage ... cellulite treatment reviews

    Reply

Leave a Reply: