this is sticky post...

setiap kali bestday party, farewell party, majlis pertunangan hatta majlis perkahwinan mesti kita nak bagi GOODIES BAG pada tetamu kan..goodies bags ni ada macam2 jenis, kadang 2kalau pegi rumah org kahwen ada yg bagi paper bag, plastic bag, ada bg buah epal je semata, ada bagi gelas, cawan dan sebagainya mengikut kemampuan tuan punya tanah rumah..

dan berkat sokongan mak, ayah dan en.tunang tersayang, aku cuba2 berjinak untuk biz GOODIES BAG..makanya ada sesiapa tak yang berminat untuk aku menaja Goodies Bags untuk Bestday Party, Farewell Party, Majlis Pertunangan dan Majlis Perkahwinan mereka? kalau anda berminat dan majlis anda bakal berlangsung penghujung Februari dan March, aku ada promosi untuk mereka2 itu...
Sempena bulan Februari & March, AdIQuE Shoppe dengan berbesar hati untuk mempelawa sesiapa yang berminat untuk kami menaja Goodies Bags untuk majlis2 anda seperti di atas (maksimum 50 bags sahaja). Sila hubungi AdIQuE Shoppe 3 minggu sebelum majlis anda melalui no hp dan emel di sebelah.
Promosi ini terhad kepada 5 orang yang pertama sahaja!
ini contoh Goodies Bags AdIQuE Shoppe..
Kami menaja, anda mempromosi :)

date Friday, January 29, 2010

0 kisahadique.. to “New Goodies Bags Promotion!”

Leave a Reply: