menjelang solat maghrib tadi air mata aku menitik....sedih sgt2..aku tak tahu napa, tp ada 3,4 perkara yang buat aku rasa sedih sgt2..aku tahu sekarang ni bukan masa yg sesuai lagi aku nak bersedih, tapi aku tak tahu kenapa aku rasa kosong sesangat...aku pikir bila aku dah 'ada' seseorang itu, aku tak kosong lagi, tapi entahlah..aku tanak salahkan memana pihak..biarlah aku yang tanggung segala kesedihan ini..

erm mak pun dah byk kali tegur napa aku nmpk tak ceria hari ni..erm mak ingt dia masak lauk buka yg tak menepati standard aku..ishh mak masaklah apa pun, aku tetap suka..ni tak ada kaitan langsung dgn lauk yg masak tadi..ni berkenaan dengan perkara lain..perkara yg entah sampai bila nak setel...

buat seseorang itu..tolonglah berubah..sampai bila?

lokasi : sekolah
erm td aku terasa hati sgt..selama ni aku okeh je dgn orang tuh tp td dia betul2 menguji aku..pakkanlah dia tuh senior, makanya aku diamkan aje..al kisahnya; aku kan jual Tudung Murni kat sekolahkan, dia boleh plak kuarkan kata2 yg membuat aku terasa..kalau tak nak beli atau kalau tudung tuh tak menepati standard dia, jgnlah racun2 org lain...aku memang taknak amik pot pun tp kata2 dia tuh.....aku tahu blog aku ni 3,4 cikgu cikgi kat sekolah tuh baca..bacalah...siapa yg makan cili dia yg terasa pedas :) peace no war...niat aku cuma satu, cuma nak cuba berniaga, mana tahu ada rezeki lebihkan...tak pe la..oleh kerana ni bulan puasa, aku tak kisahlah...aku mampu tersenyum lagi...masih ada lagi kwn2 cikgu aku yg sudi support aku..thanx semua :) buat mylin or mama - this not for u..hehe muah :*

lokasi : rumah
arini balik sekolah terus tidur..agaknya aku tido pada landasan yg salah dan bangun plak pd landasan yg salah gak..itu sebabnya...ishh

kisahadique : apa agaknya jadi kn?? aku reda jek.....aku terima segala ketentuan Ilahi...awal tahun lepas lagi teruk dari ni semua, tp aku mampu mengharunginya....aku hampir kehilangan semua, tp aku kuat...insya Allah...aku sentiasa berdoa agar aku dikuatkan hati, ditabahkan hati..

date Tuesday, September 1, 2009

0 kisahadique.. to “terasa hati..”

Leave a Reply: