erm mementanglah sekarang tgh sibuk 1malaysia, aku pun sibuk nak berpost 1 1 ni kan...pape hal pun sok dah naik sekolah...naik sekolah dengan azam baru..bukan anak murid je perlukan azam baru, cikgu2 pun perlu ada azam baru tau..ye la kalo cikgu2 tak ada azam baru, apalah bakal jadi kat budak2 sekolah tuh sumekn..

pmr bakal tiba...aku yg takut.takut napa? aku takut sepupu kesayangan aku a.k.a model tudung muslimah tuh bakal menduduki pmr...dah la cuti seminggu dok umah aku 1 buku pun tak sentuh..ishh aku tanak dia jadi cam aku..sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna..pape hal pun aku tetap mendoakan kejayaan dia..ramai yg sayang dia..dulu masa belajar dip or degree aku tak pernah lupa kalau balik cuti sem tak belikan sumthin utk dia..dia ada lagi 3 org adik, tp aku paling sayang dia..mungkin masa dia berusia seminggu mak dah bela dia, makanya aku terlalu sayang dia dan anggap dia adik aku..even dedulu masa sekolah aku memang bgtau sumer kwn2 bahawa fatin tuh adik aku...

makanya..pada kawan2 ku sekalian, andai kata ada yg betul2 ingat fatin tuh adik kandung aku, aku mohon maaflah ye...sempena bulan baik ni..bukan niat nak menipu tapi aku memang dah anggap dia adik kandung aku..rasa sayang aku pada dia sama cam aku sayang adik beradik aku yang lain...tapi sayang2 pun, kena marah tuh memang tak lepas...

pape pun....fatin, belajar sungguh2..score for ur coming PMR and i hope that u can get lat east 6A..insya Allah...aku sentiasa mendoakan dia...

dan untuk aku..........JADILAH GURU YG PUNYA 1NIAT...UNTK MENDIDIK ANAK BANGSA!


date Monday, August 31, 2009

0 kisahadique.. to “1sekolah 1niat”

Leave a Reply: