ayah zali, adik ipar mak bersama tokwan...haa ni la tokwan aku tuh..Hj Siman b Omar..
tokwan berusia 82 tahun 17 Sept yg lepas :)

adik mak..mak ah dan alang..diorang ni kembar tau...

aku dengan mak su dan anak bongsunya, sofea..mak su ni antara pelanggan
tudung murni tau...cantikkn dia pakai tudung tuh?

aku dengan sepupu yg bawah umur ni...haha bila bersama diorang aku kelihatan muda :P from left to right - hezi@upm, amira@form4, farah@itp, ME, atikah@unikl (duduk) dan aiman...

bersama mak itam, adik mak...salah seorang pelanggan tudung murni aku gak..
mak itam beli 2 helai tudung murni tau :)

bersama mak long, kakak ipar mak...

bersama sepupu aku lagi...from left to right berdiri, farah, ME dan asyraf..
duduk, nye(cikgu), hezi dan moib...moib ni bakal bertunang dgn org kelate...

malam raya....

siangkan tokwan aku merajuk kan..so dia tanak pegi raya2 lagi sebab kitorang plan malam tuh nak pegi raya umah opah ngah dan umah pak andak..sekali ayah ntah sembur apa ntah kat tokwan, so dia setuju join kitorang...hehe ayah memang hebat bab sembur2 org ni...nak suh ayah sembur aku bagi pandai, cantik, menarik dan tertarik sket la... :P

rumah first kitorang pegi umah pak andak..lebih kurang 15min je dari umah tokwan..pak andak ni adik mak aku..dia guru besar if i'm not mistaken la..wife dia marbari kalo tak silap aku..tuh yg anak dia 2 hero tuh agak ensem, putih melepak berbeza dengan sepupu2 aku yg lelain..gambar pak andak aku dah letak kat post sebelum ni yg purple family tuh..anak pak andak 2 org jek, dedua hero..ishh aku dah mention kn nama diorang.. yg sulung bakal doctor dah bertunang...habos lagi 9 bulan sekarang tengah cuti sampai 4 oktober dan yg bongsu belajar kat KDU..gambar2 kat atas tu sumer amik kat umah pak andak la...

selesai makan2 sembang2 kitorang bergerak ke rumah opah ngah..jugak tak jauh dr situ...opah ngah ni adik arwah opah aku..kira kitorang agak close jugak..kat umah opah ngah penuh dengan anak cucu dia, pastu masuk keluarga sedara mara ku bertambahlah penuh...erm kalo tak silap aku kitorang berkonvoi lebih kurang 8-9 bijik kereta...tiba umah opah ngah semua dah tak larat nak makan sebab dah kekenyangan serta letih...dah tengah malam tuh..hehe

setel semua kitorang pun bergerak balik mencari 'hotel' masing2....MASA UNTUK TIDO...time tido ni seronok sebab kitorang akan bertebaran mencari tempat tido..hehe sangat besh..masa ni mulalah family masing2 cari 'hotel' tau..ada yg 3 bintang, 4 bintang ada gak yg 1 bintang jek..hehe aku dah stanby dengan toto dan bantal yg import dari umah tau..so tadak masalah..cari je tempat yg kosong dan tido...malam tuh aku tido 'hotel' 3 bintang jek...

kisahadique : gambar family aku?? HUH!!!!!!

date Wednesday, September 23, 2009

0 kisahadique.. to “salam aidilfitri Part 2”

Leave a Reply: