picture taken from : http://msmwestmidlands.wordpress.com/2009/05/

aku mulakan dengan bismillah...
aku bukanlah pujangga yang pandai bermain kata
tetapi aku insan yang tak buta
yang tahu menilai melalui pandangan mata..

di malam yang dingin ini
hanya satu pinta ku padaMu ya Ilahi
aku mohon hidupku sentiasa diberkati
disanjungi dihormati dan dilindungi

di malam yang dingin ini
aku bermohon padaMu ya Ilahi
tetapkanlah hatiku ini
sentiasa ikut kata naluri
tanpa melukakan hati

hatiku sentiasa sayu
apakah ini cubaanMu padaku
agar aku sentiasa tunduk padaMu
memohon restu dan petunjukMu
tanpa pedulikan segala pujuk rayu

ya Allah ya maha berkuasa
Allah yang maha esa
aku insan yang lemah tidak bermaya
hanya menanti setiap masa
adakah tempatku disisiNya

di malam yang dingin ini
aku merasa sepi dan sunyi
aku menangis meratapi diri
adakah layak diriku ini
memasuki syurgaMu Firdausi....

nukilan AdIQuE...malam 23 Ramadhan

kisahadique : aku rasa sayu je malam ni..byk yang bermain di minda aku kala ni..

date Sunday, September 13, 2009

0 kisahadique.. to “di malam ini...aku berserah padaMu”

Leave a Reply: