saya punya makanan....ayam je yg banyak...

en. tunang punya makanan...skit je kan...

burpp...alhamdullilah

aik..tak kuat makan pun 2 pinggan??

28 Ramadhan aku berbuka buat pertama kalinya dengan en. tunang di luar..maksud di luar, di kluang...ye la masa aku pegi kl aku dah buka dgn dia dah, 2 kali..pastu masa dia datang umah dan semalam sekali lagi...maknanya tahun ni aku berbuka dgn en. tunang 4 kali sahaja..tak pe la..bukan jadi masalah pun , 4 kali ke 40 kali ke janji ada berbuka sama..hehe

semalam kitorang berbuka di SdS..last minute booking, nasib baik ada seat kat sofa yg biasa aku dgn mak, ayah makan..makanan semalam agak sedap dan ramai plak org kat SdS tuh...erm cam biasa aku memang kuat makan, cuma en. tunang aku ni bukan pemakan orgnya..dah la dengan sejuk, makanya en. tunang aku tak senang duduk..ishh sejuk ekon camtuh pun tak tahan..camne nak ajak pegi cardiff ni kn?

date Saturday, September 19, 2009

0 kisahadique.. to “Berbuka bersama En. Tunang..”

Leave a Reply: