picture credited to : muhammaadsidqi.blogspot.com

combination fresh orange dan green apple dikatakan sebagai salah satu cara untuk mengurangkan penyebaran wabak H1N1 dibadan seseorang yang disyaki dijangkiti penyakit tesebut..erm tak ada fakta atau doktor atau mana2 pihak yg dapat mengesahkannya cuma mak aku cakap abg ipar aku yg bagitahu...dan si dia pun ada bgtahu dia dapat email dr seseorang dan mengatakan ada ustaz yg telah cuba combination ni pada seorang budak yg +ve H1N1..dan dengan Allah budak tuh sembuh...betul atau tidak wallahualam...tetapi selagi ada macam2 cara selagi tuh kita cuba berikhtiar..cam aku bgtahu semalam...prevention better than cure..

erm apa cara sekali pun kita kena banyakkan berdoa pada Allah..ada beberapa sekolah kat Malaysia ni dah buat sembahyang hajat memohon ke hadrat Ilahi..sekolah aku ni lum lagi..bila ek??

kisahadique : ada sesapa yg dapat mengesahkan kebenaran combination fresh orange + green apple dpt mengurangkan sakit H1N1 ni?

date Wednesday, August 12, 2009

4 kisahadique.. to “green apple + fresh orange..”

  1. anie
    August 13, 2009 at 4:09 PM

    arap2 petua ni leh elak dri H1N1,setahu anie la..dua2 masam,bikin sakit perut kalo gabung jadi 1.

    Reply
  1. adique
    August 14, 2009 at 5:22 PM

    yupe dedua masam ada asid kan..so kalo leh wat salah satu..tp baca pape hari ni bgtau minum air jintan hitam untuk cegah H1N1..

    Reply
  1. Unknown
    August 18, 2009 at 11:09 AM

    apple hijau..suka warna hijau tu..tp xsuka apple hijau..masam..hehe

    Reply
  1. AdIQuE
    August 18, 2009 at 5:48 PM

    kita dlm byk2 warna..warna hijau paling kita tak suka..hehe tp pelikkn camne blog ni leh warna ijau...hehe manusia memang mcm2...

Leave a Reply: