pedulilah apa org nak kata yang penting sekarang aku sangat2 merindui orang di sana...rindu sgt2..setiap hari aku bilang jari bilalah dapat aku ketemu dengan org di sana..aku merindui saat2 kami bermesra, saat2 kami bermanja, saat kami bermain2 dan segala2nya...aku rindu saat2 bahagia itu..dan aku harap agar saat bahagia itu akan datang kembali..aku sentiasa berdoa agar dapat bertemu org di sana...

kalaulah sekarang ni tak ada wabak cik biba yg menyerang dunia ni pasti aku nak terbang ke tempat insan2 yg aku rindu sgt2 ni..dahlah tiket pegi balik tengah murah..ishhh takpelah...sabarlah ye hati..mereka akan pulang..

I MISS YOU ALL A LOT MY LOVELY NIECE...ACU RINDU CACA, YAYA AND FAFA..ALSO YOU BOTH MY BROTHER AND MY DEAR SIL..

date Sunday, August 9, 2009

3 kisahadique.. to “rindu orang di sana...”

  1. kieranie
    August 9, 2009 at 12:07 PM

    nak ikut jgak..hehe

    Reply
  1. adique
    August 9, 2009 at 12:38 PM

    jom ikot jom...tiket tgh murah ni..pegi balik 1k je rasanya berbanding dulu ujung tahun pegi balik rm4444...uishh leh 4 kali pegi...tp takut penyakit oink..oink..oink..

    Reply
  1. KakLong
    August 10, 2009 at 5:52 PM

    kami disini pun rindu jugak... sume kawan2 kat dah balik msia. Ni pun ramai lagik kawan2 yg rapat nak balik. Klong dah byk cari kotak2 nak pack barang skit2. InsyaAllah next yr balik. Tak sabar rasanya....

    Reply

Leave a Reply: