sebenarnya minggu ni aku banyak keje tau...dengan nak wat soalan geografi pastu nak susun pastu nak stapler, memang byk sgt2 keje..dengan website sekolah guru media nak before posa ni..ggRRrrrR tapi...sambil2 wat sumer2 keje tuh aku menyambil wat benda lain..lala aku sekarang ni tengah kemaruk main 'FarmVille' dengan "Sorority Life'..kadang2 balik dr sekolah 2 benda ni la yg aku pulun...maybe pada org lain dr jaman tok kaduk dulu diorang dah main..ye aku admit..aku ni buta IT so baru bulan ni aku kenal apa tuh sumer Facebook..haha

yg 'FarmVille' tuh sekarang ni aku level 13 dan coins aku 14938..TAPI...aku punya duit ada singgit jek..uwaa napa ek?? ada sesapa yg baik hati nak derma duit kat aku? abg sudin ke, kak sherry ke yanina ke..sesapa yg dok main 'FarmVille' tuh...TOLONG SAYA...

date Tuesday, August 18, 2009

0 kisahadique.. to “ni kerja aku...haha”

Leave a Reply: