di langkawi bersama best fren sewaktu buat project phanoramic..patutnya ada lagi sorang sebab geng kitorang ada 7 + 1..
from left to right : stood, putat, ME, sue, shida and ijam..not in photo aie and term..


di INTAN masa bengkel multimedia..ni kalo tak silap dekat kul 2,3 pagi ni..huhu projek tak siap ni..
sumpah aku bagitau aku tak ingat nama 2 hero tuh dan seorang lagi awek tuh namanya hana..


masa praktikal di intan..aweks cun + bujang macho..ni kat opis atas, opis group praktikal lelain..opis aku kat bawah..
from left to right (berdiri) : wanie, zue, hana and ...tak ingat (nnt tanya tunang aku ek)
from left to right (duduk) : anie, pun tak ingat and ME..

ni group praktikal aku...memang kitorang besh fren sesangat..
from left to right : ME, yana, hana and one and only, wan



Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

kisahadique : aku rindu saat2 ni sumer...rindu sgt2..rindu pada teman2..teman yang sanggup menolong, yang sanggup berkongsi susah dan senang dengan aku..lagi2 pada teman di uum tuh..evo team..love u all

date Friday, July 17, 2009

0 kisahadique.. to “ku merindu..”

Leave a Reply: