disember 2008


may or june 2009

kisahadique : rindunya aku kat budak mentel ni..masa dulu yg aku pegi umah dia, dia skit pun tanak kat aku..kalo nak pun kejap2 jek...rasa sedih pun ada rasa terkilan pun ada..ye la kita dtg jauh2 tp dia tak sudi..dan sekarang hampir 6,7 bulan, aku merinduinya...

date Sunday, July 12, 2009

4 kisahadique.. to “acu dan fafa”

  1. en_me
    July 15, 2009 at 8:20 AM

    mentell tewww..

    Reply
  1. anie
    July 15, 2009 at 9:35 AM

    comel sgt2..

    Reply
  1. adique
    July 15, 2009 at 11:16 AM

    budak tuh mentel dan comel..hehe tp tahun depan baru dapat jumpa dia lagi..hukhukhuk

    Reply
  1. Along
    July 23, 2009 at 4:31 AM

    Dah amik gambo tu letak la credit sket. Bagitau cilok dari mana... Apa laa... www.rempah.com

    Reply

Leave a Reply: