kelmarin, tanggal 21 Julai 2009, Pak Long yang merupakan abang sulung ayah aku telah kembali ke rahmatullah..arwah meninggal lebih kurang pukul 2 pagi di PPUM..sehari sebelum arwah meninggal aku, mak dan ayah ada melawat arwah di PPUM...saat tuh memang arwah cuma bergantung pada oksigen saja..kala aku memanggil nama dia pun dia tak sedar..tanda2 arwah akan pergi saat tuh ayah kata kakinya dan hidungnya..ermm subhanallah..

sedih sangat saat aku melawat arwah di hospital kala tuh..dah la ditambah dengan 'kesedihan' yang satu itu..ya Allah, kuatkanlah hambamu ini..kuatkan aku..kuatkan juga emak dan ayah aku..aku sayang pada mereka berdua dan aku harap sangat2 ya Allah, permudahkanlah hidup kami..sekarang ni aku cuma ada dan pikirkan mereka berdua selain tunang aku...

kisahadique : erm sejak dari 'hari itu' sampai ke saat ni aku sentiasa berdebar2 aje..dada aku berdebar2 tak berhenti..semacam ada sesuatu yang menakutkan aku jek..kenapa?

date Thursday, July 23, 2009

0 kisahadique.. to “Al Fatihah”

Leave a Reply: