lama rasanya tak updet blog ni kan..masuk mei ni rasanya ni baru entry ke2 aku..bukan apa..2,3 hari ni aku kurang sihat lepas tuh plak aku terlibat dengan masalah2 lain yg menyesakkan aku, menensenkan aku, menyakitkan jiwa aku..segala2nya sakit sampaikan ari isnin lepas aku terpaksa amik mc..hanya tuhan aje yang tahu betapa sakitnya jiwa aku ni..

dan hari ni alhamdullilah aku dah beransur pulih dah beransur sihat cuma batuk sket2 jek tp takpe tak lama lagi sihat la kan..erm cane la aku nak pulih sepulihnya andai kata dalaman aku sakitkan..erm ni la yg aku nak kisahkan..kisah sakit hati..

aku sakit hati dengan sapa sebenarnya? erm aku tanak mention siapa dan siapa dan siapa cuma yang mampu aku katakan aku sakit hati..terlalu banyak sebab kenapa aku sakit hati dan sampai satu tahap aku rasa aku nak cepat pergi..erm pergi mana? pergilah mana2 pun janji hati aku tak sakit2 lagi..sebenarnya kisah sakit hati ni mulanya dah lama tp petang semalam aku rasa dah tahap dewa dah sakit hati aku ni tau..semalam aku tak berniat nak tarik muka, tp disebabkan itu aku jadi benci sgt2...

yang boleh aku katakan kat sini..untuk org tuh yg dah tak ada pape hubungan dengan aku..tolonglah..aku merayu ni..tolong jauhkan diri tu dari keluarga aku..tolong jangan contact mak ayah aku atau tolong jangan ada pape pun hubungan dengan keluarga aku lagi..tolonglah..since aku dah tak ada pape dengan engkau, aku harap engkau jugak dah tak ada pape dengan keluarga aku..jangan disebabkan 'buat baik' engkau tuh boleh menyebabkan hubungan aku dengan keluarga aku sendiri berantakan..tolonglah..dulu dah sekali kau hampir2 hancur belahkan keluarga aku, jangan diulang lagi..aku merayu ni kali terakhir dalam blog aku ni..tolong jauhkan diri dari keluarga aku..dengan cara apa sekali pun aku tanak amik tahu yg penting tolong jangan contact mak aku lagi..pergilah..camne aku rela pemergian engkau, camtuh jugak aku harap kau pergi jauh dari keluarga aku..sebab aku tahu kau dah dapat keluarga baru kan??

erm ni first and last aku selitkan kisah sakit hati ni dalam blog aku ni..aku tanak sebab manusia tuh aku tutup blog lagi..tolonglah...tolonglah PERGI..!!

kisahadique : mak..adik anak mak..takkan mak lagi sayang org luar tuh dari anak mak sendiri kan??

date Thursday, May 7, 2009

0 kisahadique.. to “kisah sakit hati”

Leave a Reply: