"It all started so well for United,
who were looking to protect
a 25-match unbeaten run in the tournament"

aduhai...pepagi buta tadi before pegi sekolah aku dengar flyfm dok heboh bgtau MU kalah match malam td..ishhh frust betul aku..2-0 ek? kesian si dia dok bersengkang mata tengok match tu last2 kalah..ermm takpe la syg eh..kita kan dah menang kan aritu..diorang saja bagi kalah kot..haha dah penat menang so sekali sekala nak kalah la plak kan... (walaupun dalam hati agak frust..)

kisahadique : pasti kakak aku dok tersenyum panjang sebab dia suka sangat MU kalah..ciss ciss

date Thursday, May 28, 2009

2 kisahadique.. to “kalah ke?”

  1. cHiQuE CoMeL
    May 30, 2009 at 11:47 AM

    go barca go!!! har har har :))

    Reply
  1. adique
    June 1, 2009 at 5:03 PM

    alaa MU tu saje jek bagi kalah sebab dah jemu asik2 menang je kan...

    Reply

Leave a Reply: