arini 25 mei sampailah hujung minggu ni tengah berlangsungnya acara...opss...peperiksaan pertengahan tahun..dari form 1 sampailah ke form 5..jadual untuk pereksa ni buat jadual baru, jadual anjal..so kenalah masuk kelas pape pun walaupun tak ngajar..so sekarang ni aku masuk kelas 2RK1..2 jam seyy aku kena dok lepak dalam kelas ni..nasib baik dak2nya ok2 belaka..kalo kena dok kelas 2c selama 2 jam mahu darah tinggi aku tau..mahu mencecah 180 darah aku tau..sori cikgu zul.. \/ peace

sekarang ni cikgu cikgi kat sekolah aku tengah mood berblog..gila blog diorang..asal borak sket pasal blog asal tanya sket pasal blog..gila ahh..takpa la..mereka kan sumernya hebat2 belaka..so gurukan pembina bangsa..kalau guru tatau apa tuh blog kan payah kan..hehe ada kaitan ke? layan jek...ramai minta add blog aku ni..uishhh only registered person je yg tahu..agak2 kalau dah heboh sgt blog aku ni..apa susah..aku kasi katup je la..aku serik la dulu blog aku kena hack dengan manusia jahanam tuh!! hahaha lantaklah kan aku nak cakap apa pun kan..aku bukan ada pape hubungan dengan manusia jahanam tuh lagikan..opss entry hari ni betul2 hanya untuk 18SG sahaja...

sebenarnya aku sekarang ni tengah menghitung hari..ishh tak sabarlah aku nak menunggu saat itu..mesti bahagiakan..selain aku nak keje tetap, yang satu itu impian aku selama ni..ishh lambat plak masa berlalu kan..aku dah tak sabar gila dah ni..uisshh dah gatal eh..haha bukan dah gatal tp aku rasa memang dah wajib dah aku ni..tak leh tunggu lama2 lagi..dah sampai seru..alhamdullilah..Allah dengar rintihan aku selama ni..

ni muka poyo kena jaga kelas...ala aku kan cikgu poyo..nasib baik masa hari guru tuh tadak anugerah guru paling poyo..kalau ada mesti aku yg menang kot..hehe

semalam dekat beratus gak duit aku perabis..erm dok beli barang untuk hari bahagia aku tuh la..nasib baik aku ada banker tersayang..dia lah yg banyak menolong aku sejak kes hari tuh..ishh ni yg aku makin sayang kat dia kan..ehh bukan memang aku dah sayang dia dr dulu2 lagi ke? hehe

kisahadique : aku tumpang sedih pada bella..sebabnya dia tak dapat nak transfer ke melaka..kesian dia kan..dah la tengah sarat mengandung..suami plak jauh..aku harap dia sabar dan tabah..mungkin ada hikmah disebalik ni sumer...

date Monday, May 25, 2009

0 kisahadique.. to “jaga exam”

Leave a Reply: