semalam sambutan hari guru peringkat sekolah..atucara start after recess..erm memula cam bosan2 jek..then si izzu ajak aku teman dia amik kek hari guru kat bandar kluang..pas amik aku join smula acara sambutan tuh..masa tuh pun bosan gak..pastuh makin lama makin seronok..lagik2 pas pengetua menunjukkan skill dia menyanyi..haha bukan sebab apa tau..sebab pengetua buat aksi yg aku takkan lupa sampai bila2..hehe

ni gambar sume guru2 diarak..siap ada kompang tau..tinggal bunga manggar je yg tadak.hehe mana aku ek? cuba carik..

ni plak tgh bosan..from left to right..kak halimatus and kak rozita atau aku panggil dia mama..aku suka diorang ber2 ni..

ni la aksi pengetua yg aku takan lupakan sampai bila2..hehe tengoklah bunga kiri kanan telinga tuh...hehe budak2 sekolah aku ni smalam dok histeria jerit suka tengok pengetua yg sempoi dan sportng ni..memang besh..


ni sumer hadiah2 yg aku dapat semalam..terima kasih sumer..muahhh..macam2 hadiah yg aku dapat..aku rasa seronok sgt2 tau..memang seronok..

dan yang paling aku suka..aku dapat anugerah guru paling cute...haha cute ke? ni sume afundi dari dak2 sekolah aku ni..ishh..pape pun terima kasih banyak2...kena cute selalu la aku ni kan..

date Tuesday, May 19, 2009

0 kisahadique.. to “Anugerah Guru Paling Cute”

Leave a Reply: