uwaa....duit aku dah abes ar..dok beli2 barang 2,3,4 hari berturut2...ujung minggu ni plak nak pegi air hitam..banyak lagi benda yg tak beli lagi tau..
ada sesapa yg sudi bg aku loan atau dengan kata lain jadi along? tp along yg baik hati la..yg betul2 menolong..ataupun along aku kat UK tuh sanggup jadi along yg menolong? ermm bagi loan sempena dia tak balik aku nak kenduri next month..ishh tuh idea yg bagus kan..haa aku nak wat surat cinta untuk along dan kak long aku la..

jap aku nak pegi kelas dulu la..tadaaaAAaaAAaaaAA

date Thursday, May 14, 2009

2 kisahadique.. to “duit dah habis?”

  1. ismarizam'sBLOg
    May 14, 2009 at 11:03 PM

    Jeng jeng jeng...hehehhe...wah, dah ada tun..senhap senhap aje ye...

    Reply
  1. AdIQuE
    May 19, 2009 at 1:29 PM

    alaa abang suding ni sebok je la..dia tuh dah ada blog tuh senhap senhap je takpe eh...

Leave a Reply: