http://www.scientificblogging.com/graphics/chem%20love.jpg


Ku merindu,
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ku berjanji,
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Chorus:
Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu

ni entry terakhir aku sempena bulan jun yang aku rasa banyak sangat perkara yang menarik berlaku sepanjang bulan jun ni..awal bulan jun cuti sekolah, aku suka..tanggal 13 jun plak hari bersejarah bila aku telah selamat bergelar tunangan orang walaupun sebelum tuh aku berendam air mata kena marah la kena bebel la..takpe mak, adik paham napa mak wat tuh sumer..bulan jun gak aku mencuba2 menjadi photographer yang tak pro langsung atas pertolongan tunang aku..bulan jun, bestday anak sedara kesayangan aku yang jauh beribu batu tuh..hujung bulan jun aku dan tunang aku pulun isi borang kerja kosong yang dah last minit tarikh tutupnya..haha memang sweet..dan bulan jun ni aku berjaya melupakan hari jadi seseorang yang aku dah buang jauh dia dari hidup aku..pape pun, aku tetap akan mendoakan kebahagiaan dia..tapi sayang..gaji bulan jun aku tak dapat lagi..uwaaa pakcik leman mana cek gaji saya bulan jun ni? minyak kete dan nak E dah..

masuk bulan julai ni memang mencabar aku..kerja yang banyak bakal setia menanti aku..ishh inilah nasib aku bergelar seniman..opss aku hanyalah seseorang yang tak punya apa yang hanya bergelar guru cabuk..ye la aku kan sedar sapa aku kat sekolah tuh..erm takpelah mudah2an aku tetap tabah menghadapi semua ni..Amin

DAN..
julai bakal membuat aku sedih bila aku terpaksa tinggal berjauhan
semula dengan tunang aku..


kisahadique : betul ek org cakap masa bertunang ni dugaan dia cukup mencabar..kalau tak kuat iman, memanglah tak daya menanggung..kami pun tak terkecuali..ya Allah..selamatkanlah hubungan kami..Amin

date Tuesday, June 30, 2009

0 kisahadique.. to “selamat tinggal jun...”

Leave a Reply: