tak ada kata yang leh aku ucapkan untuk ayah tersayang aku..memang terlalu banyak kenangan antara aku dan ayah..kalo aku nak cerita pun 3 hari 3 malam pun lum tentu leh habis..yang aku leh katakan cuma ucapan terima kasih yang tak terhingga atas segala2nya..yang aku tahu, tanpa ayah siapalah aku di dunia ini..tanpa ayah aku tak mengenal hidup yang penuh pancaroba ini..dan tanpa ayah juga aku takkan bergelar tunangan orang sampai ke hari ini..terima kasih ayah atas segala2nya..

walaupun kadang kala aku ada gak tak sependapat dengan ayah tapi tu sumer tak menjadi masalah..kerana sayangkan ayah dan emak aku masih setia di sini walaupun hati aku kadang2 terdetik gak nak merasa hidup berdikari..tapi takpe la..selagi aku belum bergelar isteri orang aku masih lagi di bawah tanggungan ayah dan emak kan..

ayah memang istimewa..
terima kasih ayah...
adik sayang ayah...

cuma satu adik nak ayah tahu..walaupun adik tak banyak citer2 pasal ayah kat blog adik ni, tp ketahuilah wahai ayahanda ku, adik tetap sayang pada ayah..bak kata orang bila kita sayangkan seseorang tuh tak semestinya kita kena luahkan dengan kata2kan..ceewahh..cukuplah kalau ayah tahu adik sayangkan ayah dunia dan akhirat..selamat hari bapa, ayah..

kisahadique : tapi arini aku dengan mak agak merajuk skit la dengan ayah..ekceli aku dengan mak nak ajak ayah kuar petang ni..tp ayah ada meeting ajk masjid plak..kelmarin dia kata tak jadi meeting tp td kul 5 dia dah siap2 nak kuar pegi meeting..aku dengan mak nak pegi jalan2 dengan ayah..ayah tuh kan...

date Sunday, June 21, 2009

0 kisahadique.. to “selamat hari bapa, ayah..”

Leave a Reply: