someone ask me to show my desktop appearrance..here we go..tengah mood 13 jun lagilah..so janganlah ada yg sakit hati, menyampah tengok ek..ni blog aku so sampai 7 bulan lagi aku nak letak gambar ni pun sukati aku la kan..aku tak minta duit korang pun..hehe

aku nak kena tido sebab dah kul 1.10am..sok walaupun hari sabtu aku diWAJIBkan menghadirkan diri ke sekolah sebab ada LDP..uisshh ada2 aje kan..apa tajuk LDP sok pun aku tak ingat..yg aku tahu ada perkataan 'minda kelas pertama'..erm yg aku dengar sok LDP siri ke-4 dan yg terakhir..baguslah kan..then sabtu depan 27hb jun ada sekolah ganti sempena hari raya aidilfitri dan sabtu depannya lagi 4hb julai ada hari koperasi + hari mesra pelanggan & hari terbuka sekolah..gila kentang sampai 3 minggu berturut2 aku kena pegi sekolah..maknanya selama 3 minggu tuh aku bekerja 6 hari sekali..kwang kwang kwang..

kisahadique : ada sesapa ada kabel fiber optic tak? aku nak apply keje kat SPAJ la..

date Saturday, June 20, 2009

0 kisahadique.. to “my desktop”

Leave a Reply: