baru arini aku berkesempatan upload gambar2 masa kenduri aritu..bukan tanak upload awl2 cuma sejak naik sekolah ni banyak keje yang aku nak kena setelkan dulu..ni pun aku sambil2 kira markah geografi budak aku dok edit2 gambar hantaran ni..

ok aki nak citer..ni hantaran dari pihak aku kepada pihak lelaki..hantaran aku temanya MERAH PUTIH..tantek tak? aku rasa puas hati dengan hantaran ni walaupun dekat rm1000 gak kit wit aku dan emak abes..haha gila kentang la..

hantaran dari pihak aku sebanyak 15 dulang..antaranya sirih junjung, buah2an, songkok & butang baju, kain ela putih, kain ela gold, sejadah, coklat, bunga rampai & frame, muffin, wajik, jeruk, towel, kuih bepang bakul, kain samping dan kek berbentuk love..hehe

date Wednesday, June 17, 2009

0 kisahadique.. to “merah putih”

Leave a Reply: