10 bulan bukan tempoh yang sekejap..pejam celik pejam celik dah 10 bulan dah..erm dah macam² yang kami dah kongsikan bersama..dan paling bahagia sekali tak sabar menunggu 6 bulan akan datang..doakan kebahagiaan kami..insya Allah..terima kasih ya Allah..

date Sunday, December 19, 2010

4 kisahadique.. to “dan lagi..”

  1. ~syikinblankidea~
    December 19, 2010 at 12:35 PM

    im always pray 4 u my dear sis....x sabarnak tgk perubahan ketara itu....hihiohi

    Reply
  1. Anonymous
    December 19, 2010 at 2:19 PM

    syoknya tau aiemy dh peknen... walaupun dia tak penah ada intention nak bgtau kat kita.. sob... sob.. :'(

    Reply
  1. adique
    December 20, 2010 at 7:42 AM

    @~syikinblankidea~ ikin..alhamdullilah Allah bagi rezeki lg pd akk..mudah²an akk kuat hadapi semua ni..erm perubahan ketara?hikhik tunggu nek sekolah eh :)

    Reply
  1. adique
    December 20, 2010 at 7:44 AM

    @Anonymous ni mesti roz kan..org bukan tanak bgtau tapi pikir belum masanya sebab takut 'kejadian' dulu tu..tp as long awk dah tahu ni,awk doakan yg terbaik utk org eh..org syg awk :)

    Reply

Leave a Reply: