kami sekeluarga sedang menghitung hari menanti kepulangan 3 bidadari kecil ini..walaupun tak sampai 2 minggu, kitorang semua dah tak sabar dah..bayangkan 4 tahun diorang jauh dari kitorang..erm 4 tahun sanggup kitorang tunggu, takkan tak sampai 2 minggu pun tak sanggup kot..sabar sabar..

kisahadique : erm acu nak kena asah lidah ke bagi pandai cakap omputih dgn bidadari 3 org tu?

date Friday, December 10, 2010

2 kisahadique.. to “Bidadari Kecil”

  1. zWAnsH
    December 12, 2010 at 11:27 AM

    kirim salam kat diorang yer...b my blog follower..zwansh.blogspot.com

    Reply
  1. adique
    December 19, 2010 at 8:19 AM

    @zWAnsH izu..long time no see la..bila nak belanja org makan² ni?hihi

    Reply

Leave a Reply: