Salam Aidilfitri buat semua..syukur alhamdullilah aku dapat berjumpa lagi dengan bulan Syawal..rasanya tahun ni merupakan tahun yang cukup memberikan 1001 cabaran pada aku..cabaran yang pada mulanya aku tak mampu nak tanggung tapi lepas dimotivasikan oleh sang suria suami, aku semakin kuat! aku tahu Allah sayang pada aku, sebab tu Allah turunkan pelbagai dugaan dan cubaan untuk aku..aku redha!

aku harap sampai ke penghujung tahun ni, aku akan menjadi orang yang semakin kuat..bulan ramadhan yang semakin meninggalkan kita ni banyak mengajar aku erti kesabaran..selain menjadi seorang yang sabar, aku cuba menjadi yang terBAEK juga..sepanjang doa selepas bersolat aku tak lupa titipkan doa..
Ya Allah Ya Tuhanku...jadikanlah aku isteri yang baik untuk suamiku, jadikanlah aku anak yang baik untuk kedua ibu bapaku, jadikanlah aku adik yang baik untuk abang dan kakakku, jadikanlah aku kakak yang baik untuk adik2ku, jadikanlah aku guru yang baik untuk anak muridku, jadikanlah aku pekerja yang baik untuk majikanku dan Ya Allah..jadikanlah aku hamba yang TERbaik buatmu ya Allah...amin
sempena bulan baik hari baik ni, aku dengan rendah diri memohon seribu kemaafan buat semua..buat semua rakan2ku, saudara mara, sahabat baik mahupun tidak..aku tahu banyak kesilapan yang telah aku lakukan selama ni secara sengaja atau tidak..aku minta dihalalkan makan minum duit dan segala2nya..insya Allah andai ada rezeki aku akan cuba juga membalas jasa korang semua..raya ni jangan lupa balik kampung ye, jenguk2lah mak ayah yang dah rindu sangat kat korang semua..mana yang dah berbelas tahun, berpuluh tahun tak balik kampung tu, buat2lah balik..takut korang dah lupa jalan balik kampung korang je (",)

SALAM AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN

date Tuesday, September 7, 2010

6 kisahadique.. to “Selamat Hari Raya Aidilfitri..”

  1. ayin~weeweet
    September 7, 2010 at 12:25 AM

    mintak ampun.mintak halal segala jeli kelapa dan cokelat sedap tu juga ye :)

    Reply
  1. adique
    September 7, 2010 at 12:47 AM

    hihi jeli kelapa dan cokelat sedap tu diberi dengan penuh kasih sayang..so jgn risau =) akk pun sama la ayin eh,maaf zahir batin..pas raya kita sambung gossip jeli kelapa eh (",)

    Reply
  1. Suhanaros
    September 7, 2010 at 8:30 AM

    slmt ari raya kak own..
    pertama kali beraya bersama suami kan??
    dan pertama kali juga beraya sebagai isteri..
    =))

    Reply
  1. adique
    September 7, 2010 at 12:02 PM

    @SUHANAROSselamat hari raya utk baby =)
    excited tak nak raya ni? hihi kak own dah tak sabar dah..baju raya tantek je tergantung dlm bilik..erm baby raya t'ganu ke?

    Reply
  1. Suhanaros
    September 7, 2010 at 3:07 PM

    aah.. bb raya di t'ganu dulu tahun ni.. mesti bb sday nnt sbb first time jauh dgn mak ayah di pg raya.. sob2.. =(

    Reply
  1. adique
    September 7, 2010 at 3:17 PM

    @Suhanaros sama la kita raya umah mak mertua..tp syukurlah kak own dekat je..mlm raya bersenang lenang lagi dekat umah mak, dh tgh malam² leh gerak ke umah mertua..sok ptgnya leh balik umah mak smula..hihi takpe la baby..dah nama pun isteri kan =)

    Reply

Leave a Reply: