setiap pengantin akan mengimpikan pelamin impian mereka, macam tu gak dengan aku..ye la seumur hidup sekali opss dua kali..haa haa jangan nak salah paham aku nak kahwen 2 kali eh..tapi ye la duduk kat pelamin kan 2 kali kan..satu umah pengantin perempuan dan satu lagi umah pengantin lelaki..maksudnya 2 kali la :P aku dapat mak andam yang cukup memahami aku dan bersyukur sangat2 sebab segala impian aku mengenai pelamin impian ni tercapai sudah..ye la aku just cakap nak macam ni nak macam tu, tup tup tanggal rabu 17 Feb, mak andam n the gang datang memasang pelamin impian aku..suka weeii..masa tu rasa cam seram sejuk je pikir betul ke aku kena dok atas pelamin ni nanti..tak sangka sangat2 tau..


gang2 memasang pelamin impian tu datang since pagi sebab agar rumit untuk menyediakan pelamin impian ni, lepas tu diorang deco sekali bilik penganti..pun dah jadi bilik pengantin impian..pendek kata, panjang akal segala apa yang aku nak, mak andam a.k.a kak Chomel dapat realisasikan...dengan tema gold + yellow + brown, segala2nya nampak menarik pada pandangan aku..tapi kalau pada pandangan orang lain aku tak tahu dan malas nak amik tahu..ye la, orang kat luar sana kita mana nak tahu kan diorang nak komen apa..tapi aku tahu ada je yang dok condemn pelamin impian dan bilik pengantin impian aku tu..tahu sangat2...diorang memang tak pernah senang dengan hidup aku! puiiithhh!! tapi yang aku tahu, sedara mara belah emak aku, sepupu sepapat kesayangan aku, memuji pelamin impian dan bilik pengantin impian aku tu..sukanya :)



tatkala gang2 kak Chomel ni memasang pelamin, memang rama peminat dan penonton..masing2 suka tengok proses pemasangan pelamin yang agak payah dan rumit ni..lagi2 tuan besar kat rumah ni, ye la dia risau dengan..apa ek atas siling tu namanay? tuan besar takut terlanggar la pecah la..hehe dah dia tuan rumah ni kan so dia kena amik berat dan amik tahu.pendek citer, sepanjang pemasangan pelamin impian ni, memang ramai sangat penonton..hehe meriah rumah aku tatkala itu..



Pelamin Impian

tadaaa....ni antara gambar pelamin impian aku yang dapat aku jumpa dalam camera pinky aku tu..sepanjang majlis berlangsung, aku tak pegang langsung camera tu sebab tak menang tangan la..mana sempat nak dok bersnap snap kan..gambar agak blur sebab tukang mengambil gambar ni masih di tahap budak tadika..erm puteri bongsu, nanti belajar lagi amik gambar eh, belajar dgn en.rizal tau..

pape pun, aku memang teruja dan suka sangat2 dengan service kak Chomel bagi pada aku..segala2nya superb sebab aku dapat apa yang aku inginkan..kalau korang rasa tak lawa ke apa, lantak koranglah sebab yang bayar dan yang duduk atas pelamin impian ni, aku dan en.rizal..korang cuma tengok dan suka condemn je kan...lala tak baik suka condemn2 orang ni, Allah maha adil, sok2 kalau korang kahwen ke adik beradik korang kahwen ke sedara mara korang kawen ke pasu kena condemn, kan sedihkan...

date Wednesday, March 10, 2010

0 kisahadique.. to “Kahwen #3 : Pelamin Impian”

Leave a Reply: