aku telah menyediakan 5 papan tanda arah menuju ke rumah aku sewaktu majlis aku haritu..sebelum ni aku pernah share Persiapan # 5 - Penanda Arah..aku ni kalau bab nak gunting2 tampal2 guna kertas warna warni memanglah feberet aku tau..hehe tengoklah penanda arah aku yang penuh dengan warna dan warni tu..rasanya kalau sahabat handai atau sedara mara tak nampak aku tatau la nak kata apa..aku rasa sepanjang aku pernah nampak penanda arah pengantin2lain dekat luar sana, penanda arah aku ni la paling besar..hehe saiz kertas lukisan tu..


pape pun aku nak berterima kasih pada abang ipar aku dan sepupu aku, abang boy yang bersusah payah mencari kayu, membeli dawai dan berpanas terik memacak penanda arah ni di 5 lokasi berhantu panas di sekitar bandar holllywood kluang ni..hasil kerja diorang berdua memang mabeles! pacak baek punya! gambar kat atas tu aku bersama en.rizal di lokasi panas simpang 4 di area Pasar Tani Kampung Melayu..gambar ni ambil 2 hari selepas kenduri kami dan rasa terkilan pulak sebab aku tak cabut amik bawak balik penanda aras ni buat kenang2an..ishhh sekali aku lalu tengok penanda ni dah hilang..huk huk huk dan untuk pengetahuan semua, masih ada satu lagi penanda arah yang masih tegak berdiri...erm kat area dekat2 rumah aku gak la..nanti bila2 senang kalau dia masih bernyawa, aku suh en.rizal snap eh :)

date Tuesday, March 9, 2010

4 kisahadique.. to “Kahwen #2 : Penanda Arah Amelia & Rizal”

  1. zool
    March 9, 2010 at 11:07 PM

    First time ke sini..
    Selamat berumahtangga

    Reply
  1. adique
    March 9, 2010 at 11:09 PM

    selamat datang ke rumah yg tak seberapa ye incik zool...tempat ni ada rumah tapi tak ada tangga...cuma tuan dia saja yg dah berumahtangga... :)

    Reply
  1. mylin
    March 10, 2010 at 12:39 AM

    akhirnya.........muncul kembali setelah hampir sebulan menyepikan diri.....

    Reply
  1. adique
    March 10, 2010 at 7:58 AM

    hehe tuh la mylin...hampir2 3,4 minggu gak tak ada cerita terbaru sampai dah penuh sawang rumah ni..hehe bukan tanak berkongsi cerita cuma masa tidak mengizinkan..masih belajar untuk membahagikan masa..huhu buat masa ni masih gagal lagi membahagikan masa..

    Reply

Leave a Reply: