syukur ke hadrat Ilahi akhirnya aku bergelar Puan, Madam, Mrs, Isteri dan Wife kepada si dia yang selama ini cukup bersabar dengan karenah dan perangai aku..aku bersyukur sangat2 dan aku tahu Allah telah memberikan aku si dia yang cukup segala2nya..tanggal 19 hb Februari 2010 yang lepas, dengan beberapa kali lafaz dan titisan air mata, aku secara sahnya menjadi milik atau kata lain isteri kepada si dia, Mohamad Noorizal Rizan..banyak dugaan dan cabaran yang telah kami tempuhi selama berkawan, berkasih dan bertunang, tapi akhirnya alhamdullilah, dengan izin Allah, kami dapat disatukan dalam satu majlis yang cukup aman dan damai..sku bersyukur sangat2 dengan segala nikmat yang telah Allah berikan pada aku..dan aku berharap agar jodoh aku bersama si dia, akan berkekalan selama2nya dunia dan akhirat..insya Allah..

kisahadique : syukur syukur syukur..

date Tuesday, March 9, 2010

3 kisahadique.. to “Alhamdullilah..”

  1. Cik Norfa
    March 9, 2010 at 9:24 PM

    tahniah. jadilah isteri yang solehah dan menjaga keluarga dengan sebaiknya.

    lepas ni nak dengar berita pregnant pulak...:-)

    Reply
  1. saya_arief
    March 9, 2010 at 9:26 PM

    tahniah..jadi lah isteri yang mithali..

    Reply
  1. AdIQuE
    March 9, 2010 at 9:46 PM

    terima kasih banyak2 Cik Norfa dan saya_arief..
    insya Allah setiap saat,jam, hari, bulan, tahun, kita akan cuba dan terus mencuba untuk menjadi yang terbaik..insya Allah :)
    doa untuk kalian juga..

    norfa - mudah2an ada berita baik :)

Leave a Reply: